Alice, a medical student, buys a small camera to film herself because she's convinced she has a rare disease and wants to prove it. Obsessed by this disease, which eats away at her, she neglects her boyfriend, Ben, who is powerless to rectify the situation. Alice then starts mutilating herself to make what is hiding inside come out.