Ghosst(s) is the demonstration of the passage from life to death, from a presence to an absence. Various stages are linked together and constituted the transformation of an alive body into an abstract entity. The CRCR wanted to create an image in agreement with the heavy dark feeling of the track but also set up a simple sequence shot. Just one single image that would adapt to the sobriety of the song.