People should be happy. Even this Egyptian goose, who tries to cast a spell on us with a seductive dance. Its gracious and clumsy movements captivate us. But it’s not the only one to master the dance. Three flocks of geese each led by their guru goose also share the pond; all of them torn between their desire to express their own individuality and the urge for group behavior. Soon the water begins to rise. Never mind. The geese will keep on dancing for us until they drown.