Aria gives birth to a son, Léo, but the happy event turns into a nightmare when she discovers that the newborn is covered with thorns. Caught up in feeling guilty about being a bad mother, she hides the truth and can't manage to bond with her child, searching in vain for a solution in a gardening handbook.