On a Japanese mountainside, Sansei conducts his annual counting of pebbles. A little further down, hidden in a bush, Shibagaki waits with a pebble in his hand for a human to pass by. It won't be long before the two spirits meet. Meanwhile, two Kabuki actors are on stage playing out the same story.