A young woman arrives home. She gets undressed, puts on a swimsuit, and plunges into the depths that submerge her apartment. Filled with baroque aquatic flora, the environment has become the ecosystem of her boyfriend, an octopus. Until the following morning, she bends to this hostile, wet, and suffocating environment that makes up her daily life with her man (octopus).