Out of sight, Théo piles up objects into an old mailbox of an uninhabited house in the district. He makes offerings, among other rites where he avoids at all costs odd numbers and in particular the number three. He follows advice from the enigmatic Abra, with the aim of avoiding certain misfortune pressing on him and his close relations. But misfortune soon knocks on the windows of his classroom.