Cucu lives with her mother. Tonight, it is her father's turn to babysit. Except, Arnaud is more used to rave parties than pyjama parties. When it is time to go to bed, Cucu wants her father to read her a story. Arnaud refuses, pretending he is useless at reading. He then starts improvising an impossible love story between Sissi the Empress and Hercules the half-god.