In the middle of the desert, in a hut, two cowboys, The Duke, about fifty, and Cécile, half his age, wait for the rest of the band. They kill time as they can. Suddenly, an explosion clicks. Cécile has just fired a bullet in the desert to see if they have a chance to find it.