It is 1610. Johannes Kepler, astronomer to Emperor Rudolph II, is on a quest to find answers to the heavens' mysteries. Is the Earth really the centre of the universe? What regulates the planets? For just ten nights, Kepler has the use of the telescope designed by Galileo. It isn't much time in which to prove his theories. Not only that but several troubling characters interfere with his investigations.