"Waster" is an English word that describes a practice and training weapon, usually a sword, made of wood. It is the name of a junk king decked out with a wooden sword and a tinsel crown, washed up on a hostile island and confronted by the absurdity of his existence. A man whose entire being is devoted to finishing nothing, but who reigns supreme. Waster is the absurd man's revolt.