During his big number of the woman cut in two, Popolo, a full of life magician from a small pitiful circus, loses the legs of Amabilé, his beloved assistant. Obviously, she holds it against him strongly, especially as they are fired! To be forgiven, Popolo promises to send her on a holiday fit for a princess by finding some work, any work.