A group of solitary and disillusioned women take the Limbo-Limbo Bus to go to a distant exotic country to find the happiness they wish for. They land on an occupied by a tribe of men with moustaches. This meeting awakens the women's primitive instincts, and without worrying about civilized behaviorial rules, dash into the hunt of these forces of Nature to monopolize the prey: a male.