Felix, an orange sparrow among yellow sparrows, is rejected by his fellow sparrows. Sad, he leaves, when a gust of wind suddenly sucks him into a chimney! The yellow sparrows gather together at pour Felix's grave. But suddenly, Felix, with his feathers smoking, shoots out of the chimney like a cannonball and flies away at lightning speed.