Karim, thirty-seven years, seven months, five days, seven hours, and twelve seconds old, has reached the exact midpoint of his life. Like every human who arrives at half time, he receives a visit from a surprising messenger who gives him the choice between continuing to live his life as it is now, or starting it all over again. He has fifteen minutes to decide.