One day Marc and Léa, two friends, start talking with very different voices. Marc finds himself with Bruce Willis's voice, Léa with Whoopi Goldberg's. Convinced that they're not the only people affected by this phenomenon, they decide to set out to find others like them. This investigation will lead them to encounter the strangest people they've ever seen.