Vadim is an underground car park attendant, desperately in need of sun and company. He goes to the tanning salon where the blue light of the UV tints the blues with a sunny poetry. There he meets Léonore, his cabin neighbour, whose presence warms his heart. But the walls of the salon separate them: although he only knows her voice, Vadim would like to meet her in person.