Roxane, a young woman in her thirties, is overwhelmed since the birth of their six months old baby: unable to create a bound with her little one, she is drowning in tiredness and isolation. Now, even a simple car ride with her boyfriend, the baby’s father, turns into a fight. Roxane is smothering. She needs some fresh air.