Vic, a young woman in her thirties, is having difficulty in her love life because of an encounter she had with Gabriel four years ago. Since then, she compares all her relationships with the one she had with Gabriel, with whom she's fixated. He's become a fantasy.
Vic is involved in a traffic accident and ends up in hospital. In addition to her physical ailments, when she regains consciousness, Gabriel, whom she hasn't seen for years, is standing there, near her, like an illumination. It is only a projection and Vic will have to live with it to mourn it.