Léto, a young trans and gay man, lives in a small, social housing apartment near Tours. During the day, he kills boredom on his phone from the ticket booth of a movie theater on its last legs. But where he's looking for feelings, he's only offered sex. So at night, he flees disillusionment by heading for the stars. The roof of his high-rise building is like his moped: a refuge, an escape. However, one morning, the parking lot of an ice rink becomes the setting for a life-changing encounter when he comes face to face with Hamza, a solitary employee with an enigmatic charm. The emotional disturbance is immediate. With all due respect to the scoundrels!