Winter 1965 – A young country doctor meets a strange but fascinating woman in the forest. Seemingly lost in another time, she remains frozen in the past, waiting for her lover to return. Trying to ease her pain, the doctor wakes up this time somnambulist. But as he sets her free, he also loses her.