Emma is seventeen years old. Young and beautiful, she has a great passion for drawing.
She likes nature and music, and tries to make the most of each second of her life.
Thierry is twenty-seven years old and a maths teacher. Claire, his wife, hasn't been in sync with him for more than a year. Their relationship is on the rocks, devoid of passion.