Jeanne, a shy young woman, works as a night guard in an amusement park. Shelives a fusional relationship with her mother, the outgoing Margarette. Whileno man can find his place within the duo that everything opposes, Jeanne develops a strange relationship with JUMBO, the new star attraction of the park.