Follow two young YouTubers lost in the entrails of the Paris metro. Discover how two young lawyers caught in the crossfire save an injured man’s life. Accompany Nora in her search for her missing husband.
They don’t yet know it, but in a few moments their fates will be bound by a terrorist attack that willchange their lives. In a matter of seconds, they will enter a dark place.