Seventeen-year-old Sonia nearly carried out something irreparable in order to "guarantee" her family a place in paradise. Sixteen-year-old Mélanie lives with her mother, loves school and her girlfriends, plays the cello and wants to change the world.
She falls in love with a "prince" over the internet. They could be called Anaïs, Manon, Leila, or Clara, and like them, could one day find themselves heading down the road to indoctrination... Will they be able to return from it?