Elliott is paralyzed by doubt. Tomorrow he must go to Emma, far, far away from here. But on the eve of his departure, a strange meeting will change his future.
At a bus stop at dusk, the thoughts of two men fascinated and paralyzed by the unknown intertwine. Emma is an animated graphic novel that explores a unique musical and visual landscape.
With its short and immersive format, Emma reveals a world that’s both simple and familiar, transformed by a fascination with space and infinity, where everything is yet to be discovered.