Adèle celebrates her coming home to Paris with a great ball organized by her parents in her honor. Pierre, one of the guests, will change the course of the party. Each spectator will participate, after choosing his Chanel costume, to a love story unfolding in three acts. He will be guided physically by the principal characters played by the dancers. The journey will take him through a virtual and fantastic universe, with three main locations to party : A monumental Ballroom, a magical garden party, and a Parisian club. Breathtaking transitions are staged on a lake and aboard a train.