Roderick Norman, an onirogenetic scientist, has discovered that the dreams remain etched in the bones. One night, he attempts to extract the DNA dream memory card from an unknown skeleton. Injecting himself with the substance that allows him to access the skeleton's dreams, he travels through a tunnel of virtual veils and discovers a creature at the border of gender and human.