In a restaurant where they are regulars, Etienne and Lucas are getting ready to sign a contract with an important client. This partner duo, who are as efficient as they are tight-fisted, will stoop to anything to save a cent. So, when it's time to pay the check, they've established a little ritual with the waiter. The end of a business meal mischievously led by two young entrepreneurs who have developed a foolproof technique.