George and Margaret, a failed couple, run a company who cleans after murders. Called in a rich Parisian apartment by a new client, they are interrupted by the unexpected arrival of the future victim. As they try to go unnoticed, their hysterical client slips on dish soap and crashes on the floor, dead instantly.