While running in the forest, Philippe, a psychopath freshly converted to running, stabs a male prostitute dressed as a woman in a fur coat. But there is a mistake: Adrien, a simple amateur actor, was playing a transvestite in a student short film. While Adrien's friends try to understand, Philippe realizes that he has lost his brand new geo-localized cardio watch.