Stéphane, fiftyish, loses his job from one day to the next. Pitched into an abyss with his wife Fiona, he is ready to do anything to find another job - including killing his main rival! After developing a plan, the couple of amateur killers go to Marc's place to wipe him out. But the pair hadn't counted on their bad luck or clumsiness.