When Pierre, a shy geneticist, finds himself forced to work with Lucie, the girl he secretly loves, he decides to test a chemical product to stop blushing. But the experiment doesn't have the desired effect. Pierre becomes invisible. This will finally help him to become visible to Lucie's eyes.