Lila is plunged into a deep coma further to a serious car accident. Valentin only has one solution to save her: connecting to her spirit thanks to a fragile scientific method, accompanied by a medical team which for the first time tests this experiment. The world of thought is deconstructed and emaciated. As in a labyrinth, Valentin has to find the consciousness of Lila, hidden in her memories her fears and her traumas.