Giovanni, in a wink of eye to the mythical Don Juan, is a women collector. Only, he has no soul of a seducer. He is a solitary, deprived and imperious character. So he has worked out a strange device which allows him to impose himself upon women and to master them as he pleases. At least he believes it.