Maxine and Sacha, two young people in their thirties, meet. They do everything to go in pairs, they are attracted to each other. Their relationship could be be a beautiful story , but this would be without taking into account the presence of a very convenient Indian and a ballerina who voluntarily prevent the magic from operating.