Pearlies is the story of a mouse, but be warned, not just any ordinary mouse. It's the little mouse of all our childhoods. For everyone, the little mouse is a kind and generous character. But what if this wasn't the case? What if it was in fact a psychopath obsessed with its collection of tooth trophies? For this mouse, a lost tooth is unacceptable, it is imperative that the mouse replaces it. By any method necessary!