Nighttime in Paris, a graffiti of a cat comes to life to tell us the story of Ed, one of the most fabulous street artists of his time. When the face of his muse fades from his memory, Ed slowly starts to go mad. One evening, he decides to hunt down and take back his own works and ends up attacking other people's. One night, Paris is painted black.