Three knocks struck on the floor, then the big, red curtain opposite you draws apart. You enter the stage. In front of you, a chest of playing cards, whose cover you open. You've barely had time to have fun with the King and Queen of Hearts when a rabbit dashes into the room and knocks you over. You're late for your coronation, Alice. The characters you meet throughout your dream constantly test you, question you, and tell you off like a child. Will you manage to grab the crown before the alarm clock goes off?