A young woman buys vegetables from an old woman who approaches her on the street. This last one takes advantage and offers her the seeds of a Chinese vegetable which has incredibly energetic properties. The care which requires the culture of these vegetables opens the young woman to perspectives which transform her slowly and bring her to cultivate her own internal garden. And her insipid routine takes little by little a sense of direction.