Léa, thirteen years old, has just arrived in Reunion Island, where she has reluctantly followed her father, a soldier who has recently been transfered. Everything is new to her and she finds it hard fitting in. On the way to school, she walks alongside the sugar cane fields and stops in front of an overgrown track. At the entrance to it, an old rusty sign says: Keep Out - Private Property.