What remains of us at the dawn of our forgetfulness? A man and a woman face each other in a dreamlike setting. They can no longer communicate. They contemplate their phantoms, images from their past or their future, that prevent them from advancing. In the distance, a storm is closing in. To avoid being submerged, they must act, and perhaps accept their fragmentation.