Fanny is in her fifties, with large bags under her eyes and a small voice that struggles to come out. A dull routine lulls her days, from the apartment she shares with her mother to the neighborhood pool. The problem is that everyone around her seems obsessed with sex. But Fanny considers that these things are no longer of her age for a long time.