Florence, a teacher and researcher, uncovers with astonishment an anachronistic engraving - in modern French - on a Gallo-Roman fresco she just digged up. When she realizes this engraving is really from Antiquity, her rationality is put to the test.
Giulio Callegari directs a first comedy as absurd as it is irresistible, brilliantly led by the duo of actors, Aurelia Petit and Xavier Lacaille, the latter known for the role of Samy in the popular series Parlement.