Ali, a young Moroccan student, arrives to study in France and has to stay with his cousin Mo for a few days before starting university. He will not land in the Paris of his dreams but in the suburb of Clichy-Montfermeil in Seine-Saint-Denis. Disillusionment will give way to beautiful, touching and singular encounters in the heart of a neighborhood with great diversity.