Salim comes to grieve beside his mother's dead body. But very quickly, between religious customs he doesn't understand and the constant comings and goings of people he doesn't know, the young man feels uncomfortable in the small family apartment. When Imad arrives like a prodigal brother, it is the straw that breaks the camel's back.