Fourteen-year-old Shanone, takes care of herself and plunges headfirst into life. One day, at school, a new student joins her class. Sydney, with a soft gaze and chubby face, is a solitary boy. His new classmates reject him, but his solitude finds an echo in Shanone. One day she invites him over to her house after school.