One evening in March, in a Brest café. Sailors evoke the latest news from their mates away on a mission, Estelle gets together with her sister, Thomas, the waiter, carries out his job in the usual way. But when his colleague Samir receives a message on his phone, the atmosphere starts inexplicably changing. And when a mysterious man bursts into the café, Thomas starts getting worried.