In the heat of summer, wasps are busy eating beautiful ripe and sweet fruits. But soon, other visitors intrude into the wasps' peaceful life, taking a malicious pleasure in appropriating the precious treasures of the garden. A war is coming, on one side a group of children, and on the other an army of wasps. To each his own weapon. May the best win !