Inspired by the famous “Dream of journey to peach blossom land” by Korean painter An Gyeon (1350–1447), Peach Garden offers a free wandering in a beautiful and surreal garden where the laws of nature are completely disrupted. Peach Garden is a sensory journey, with no real beginning, middle or end, where the spectator is dazzled at every turn and is able to create his own dialogue with an amazing environment. In a world where we are constantly running after time, after a goal, it’s an invitation to wander, and to enjoy simply being present.